Splošni pogoji poslovanja Planter's Slovenija

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje prodaje izdelkov naravne kozmetike Planter's na internetni strani www.planters.si. Lastnik  internetne strani je podjetje Dipros S.r.l., Genova, Italija. Upravlja jo podjetje Medimat d.o.o. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in splošnimi kodeksi elektronskega poslovanja.

Prosimo vas, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja internetne strani www.planters.si , saj so za vas pomembni od trenutka, ko vstopite na našo spletno stran. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno preko našega spletne strani, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

PODATKI O PODJETJU


Ime: Medimat d.o.o.

Naslov: Dunajska 159, 1000 Ljubljana

Matična številka: 6994156000

Identifikacijska številka za DDV: SI95045384

Transakcijski račun: SI56 03100 1003156543, odprt pri SKB d.d., Ljubljana

e-pošta: planters@medimat.si

Telefon: 030 480 777

Faks:

 

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja ter številka registra),
  • kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dobavljiv v razumnem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • jasno in nedvoumno določene cene izdelkov in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2. Naročilo in postopek nakupa

Preko spletne strani www.planters.si lahko naročajo le kupci na območju Republike Slovenije.

Blago dostavljamo samo znotraj območja Republike Slovenije.

Pogoj za nakup izdelkov je prijava kot gost ali registracija na spletni strani.

Naročilo postane veljavno v trenutku, ko ga kupec odpošlje. Ponudnik lahko, v primeru dvoma, preveri verodostojnost naročila.

Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene na spletni strani www.planters.si v trenutku oddaje naročila.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za kupca zavezujoče.

Zaradi različnih tehničnih razlogov nakupovanje preko spletne strani ali celo dostop do strani, včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo izdelkov, ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do internetne strani. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje internetne strani zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe, nedelovanja storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, ali za daljši čas, motile uporabo.

V primeru pojava tehničnih napak ob oddaji naročila na delovni dan, bomo kupca o napaki obvestili najkasneje v 24 urah po oddanem naročilu. Če je bilo naročilo oddano v soboto ali nedeljo, bomo kupca o napaki obvestili na prvi delovni dan.

V primeru pomanjkanja zalog, bomo o tem uporabnika obvestili v 24 urah. Če je bilo naročilo oddano v soboto ali nedeljo, bomo kupca o pomanjkanju zalog obvestili na prvi delovni dan.

Naročilo je dokončano v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oz. ko kupec prejme obvestilo, da je njegovo naročilo potrjeno. Ko je naročilo potrjeno, ga ni mogoče več preklicati.

Po oddaji naročila, prejme kupec elektronsko potrdilo po e-pošti, ob prevzemu paketa pa račun/dobavnico s specifikacijo poslanega blaga.

POSTOPEK NAKUPA

  • Želene izdelke izbirate po kozmetičnih linijah na levi strani, ko želite izdelek kupiti enostavno kliknite na gumb »dodaj v košarico«.
  • Če želite nakupovati naprej, kliknite na eno izmed kategorij na levi strani, kjer so navedene vse kozmetične linije, ga izberite in ponovno pritisnite na gumb »dodaj v košarico«. Izdelki, ki ste jih dodali v košarico, se bodo prikazali v zgornjem desnem kotu pod kategorijo »moja košarica«.
  • Po zadnjem dodanem izdelku pritisnite gumb »blagajna«.
  • V kolikor ste se že registrirali in izbrali svoje osebno geslo, ga vnesite v polja, ki se prikažejo po kliku na gumb »prijava«. V kolikor kupujete prvič, se je potrebno pred nakupom registrirati. Lahko se registrirate kot uporabnik in pridobite svoj uporabniški račun, na katerem boste imeli vpogled v vsa svoja naročila in opravljene nakupe, lahko pa se prijavite kot gost. V tem primeru si sistem ne bo zapomnil vaših podatkov, prav tako ne boste imeli možnosti ustvariti svojega uporabniškega računa, z vsakim novim nakupom boste morali ponovno vnesti vaš e-mail naslov in izbrano geslo. Pri registraciji in prijavi kot gost upoštevajte, da morajo biti vsa polja označena z zvezdico obvezno izpolnjena.
  • Sledite petim korakom: Podatki o računu (izpolnite polja označena z zvezdico, na navedeni naslov boste prejeli račun), Podatki o dostavi (izpolnite polja označena z zvezdico, na navedeni naslov boste prejeli naročene izdelke), Način dostave, ter Podatki o plačilu. Po vsakem koraku kliknite gumb »nadaljuj«.
  • Peti korak je Preglej naročilo, kjer še enkrat preverite vaše naročilo in podatke, ki se nanašajo na izbrane izdelke. Kliknite gumb »izvedba naročila«.
  • Po potrjenem naročilu boste na vaš e-mail naslov prejeli obvestilo o sprejetem naročilu.

3. Cene

Vse cene kozmetičnih izdelkov so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Cene kozmetičnih izdelkov si lahko ogledate na spletni strani www.planters.si.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb cen, brez posebne najave.

4. Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

PLAČILO PO POVZETJU: V kolikor želite naročene izdelke plačati ob prevzemu, izberite plačilo po povzetju. Plačilo po povzetju je mogoče le z gotovino.

PREDRAČUN: Po oddaji naročila, bomo na vaš elektronski naslov posredovali Predračun. Po prejemu plačila na naš transakcijski račun, bo blago v 24 urah odposlano. V kolikor Predračun v 7 dneh ne bo plačan, se naročilo stornira.

V primeru plačila po Predračunu, uporabite sledeče podatke:

Medimat d.o.o.

Dunajska 159, 1000 Ljubljana

TRR: SI56 03100 1003156543, odprt pri SKB d.d., Ljubljana

Pri plačilu se sklicujte na številko Predračuna.

Dostavna služba za storitve dostave zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu! Provizijo je potrebno poravnati dostavni službi.

 

Cenik:

  • za znesek odkupnine do 98,00 € dostavna služba zaračuna 0,98 € provizije,
  • za znesek odkupnine od 98,00 € do 501,00 € dostavna služba zaračuna 1% od vrednosti in
  • za znesek nad 501,00 € dostavna služba zaračuna 5,01 €.

5. Dostava

Naročene kozmetične izdelke dostavlja Pošta Slovenije.

Stroški dostave se obračunajo po veljavnem ceniku dostave:

  • za zneske nad 50 €, je dostava brezplačna,
  • za zneske nižje od 50 €, je strošek dostave 3,50 € z DDV. Stroški dostave so posebej označeni na Računu ali Predračunu.

Naročene izdelke, ki so na zalogi odpošljemo še isti, oziroma naslednji delovni dan od dneva naročila, razen v primeru da izdelka ni na zalogi. V tem primeru bomo kupca obvestili najkasneje naslednji delovni dan, po oddaji naročila in mu v primeru predplačila na njegovo zahtevo vrnili denar.

Naročene izdelke pošiljamo od ponedeljka do petka.

Naročeni izdelki bodo kupcu dostavljeni naslednji delovni dan, oziroma najkasneje v roku treh delovnih dni.

V primeru, da je naročilo izvedeno na praznični dan, bomo naročene izdelke odposlali na prvi delovni dan.

Dostava bo izvedena na naslov, ki ste ga predhodno navedli na spletni strani.

6. Vračilo izdelkov, napake, reklamacije

VRAČILO IZDELKOV

Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 15 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od naročila. Izjema so kozmetični izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati.

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi originalni Račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo.

Kupec mora blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu na naslov: Medimat d.o.o., Dunajska 159, 1000 Ljubljana

 

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Ponudnik vrne celotno kupnino zmanjšano za manipulacijske stroške (poštnina in bančna transakcija) takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 15 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR-kupca. Ob vračilu kupnine kupec ni upravičen do obresti.

 

NAPAKE

V primeru napak nas obvestite na elektronski naslov: planters@medimat.si in nam omogočite, da izdelek pregledamo.

V primeru, da prejmete fizično poškodovan ali odprt paket, zavrnite prevzem paketa.

Vse izdelke pregledamo in odpošljemo nepoškodovane, ter jih  skrbno zapakiramo v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

REKLAMACIJE

Za izvršitev reklamacije je potrebno izpolniti Reklamacijski zapisnik.

Ponudnik lahko za potrebe reklamacij zahteva predhodno dokumentacijo v obliki fotografije, poslane na elektronski naslov planters@medimat.si.

NAPAČNO BLAGO

Prejete izdelke preglejte takoj. Če so v poslanem paketu napačni izdelki, nas mora kupec o tem obvestiti na naslov planters@medimat.si, ter izpolniti Reklamacijski zapisnik, najkasneje v roku 3 dni po prevzemu. Na podlagi ustreznega obvestila, bomo kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenjali.

REKLAMACIJA POŠKODOVANIH IZDELKOV

Prejete izdelke preglejte takoj. Če so v poslanem paketu poškodovani ali razliti izdelki, nas mora kupec o tem obvestiti na elektronski naslov planters@medimat.si, ter izpolniti Reklamacijski zapisnik, najkasneje v roku 3 dni po prevzemu. Prav tako mora kupec o tem obvestiti tudi Pošto Slovenije. Na podlagi ustreznega obvestila bomo kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenjali oz. vrnili kupnino na dani transakcijski račun. Ob prejemu novega izdelka mora kupec razlite ali poškodovane izdelke izročiti pismonoši in sodelovati pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.

REKLAMACIJA ZARADI STVARNIH NAPAK

Prejete izdelke preglejte takoj. Če so v poslanem paketu poškodovani izdelki na katerih so vidne stvarne napake, nas mora kupec o tem obvestiti na elektronski naslov planters@medimat.si, ter izpolniti Reklamacijski zapisnik, najkasneje v roku 3 dni po prevzemu. Podati mora natančen opis napake, ter nam omogočiti, da izdelek pregledamo. Če napaka ni sporna, bomo v najkrajšem možnem času ugodili vašemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, vam bomo na vaš elektronski naslov podali odgovor.

Pridržujemo si pravico zavrniti reklamacijo v primerih, da:

  • je  stvarna napaka in s tem neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja,
  • izdelki niso bili vrnjeni na naš naslov v originalni embalaži.

7. Opozorila

Če imate težave s kožo, se pred nakupom kozmetičnih izdelkov Planter's posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom. Pri uporabi kozmetičnih izdelkov morate upoštevati naslednja navodila:

 

  • izdelke uporabljajte do datuma veljavnosti izdelka,
  • o   po odprtju izdelke porabite v času, ki je naveden na embalaži:

 

Sistem odprtega pokrovčka :


Vsi izdelki Planter's imajo na embalaži oznako, ki določa rok uporabe, po tem ko je izdelek odprt.

 

  • izdelek testirajte na manjši površini kože ter tako preverite morebitne alergijske reakcije, ki bi jih lahko sprožil,
  • izdelke hranite na suhem, hladnem in temnem prostoru ter izven dosega otrok,
  • izdelke uporabite na predelih telesa za katere so namenjeni,
  • izdelke uporabljajte skladno z navodili,
  • izdelki so namenjeni izključno za zunanjo uporabo,
  • v primeru kožnih alergij ali reakcij, kožo temeljito sperite z vodo in se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.

 

8. Varstvo osebnih podatkov

Z nakupom izdelkov preko spletne strani www.planters.si dovoljujete, da Medimat d.o.o. kot upravljavec zbirke osebnih podatkov, vse posredovane podatke s strani uporabnika in podatke o vsebini nakupov zbira in obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Ponudnik se zavezuje, da bo vaše osebne podatke in ostale podatke, zbrane v postopku registracije, varoval v skladu z ZVOP-1, ščitil pred razkritjem in posredovanjem tretjim osebam, ter jih bo uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij, ter ostalo potrebno komunikacijo. Ponudnik se zavezuje tudi k trajnemu varovanju vseh vaših osebnih podatkov.

ZBIRANJE OSEBNIH PODATKOV

Za nakupovanje na spletni strani www.planters.si se morate prijaviti kot gost ali registrirati kot uporabnik. Obvezno morate vnesti vaše osebne podatke, v nasprotnem primeru naročilo ne bo izvedeno:

  • Ime
  • Priimek
  • Naslov (za izstavitev računa, za dostavo)
  • Poštna številka
  • Kraj
  • Država
  • Elektronski naslov
  • Telefonska številka
  • Datum rojstva
  • Spol

9. Pritožbe

Morebitne pritožbe nam pisno pošljite po pošti na naslov: Medimat d.o.o., Dunajska 159, 1000 Ljubljana ali v elektronski obliki na el. naslov: planters@medimat.si.

Dodatne informacije o izdelkih lahko pridobite na elektronskem naslovu planters@medimat.si.